You As I Am

 setahun berlalu,
yang pasti jodoh kita bertemu kembali kian pasti
aku teringat di zaman persekolahan..aku diperkenalkan dengan engkau,
waktu itu aku di tingkatan 4
memang kerap aku berkunjung melawat dikau

tapi malangnya
waktu aku merisik khabarmu
kuletakkan mu di tempat pertama keutamaanku
tapi apakan daya jodoh kita tiada

setahun ku hilang
biah yang aman

setahun kutinggalkan
bahasa syurga sobs..

tapi kini
jodoh kita masih lagi panjang 
syukur pada Ilahi
moga 
engkau mampu membimbingku ke jalan 
yagn diredhai



iklan penting

kemasukan baru ke universiti..

tarikh : 1 Ogos 2011
name U : Universiti Ramadhan
course wajib : berpuasa
course special : terawih
course tambahan : bace quran , zikir,solt sunat,sedekah dll.
klulusan : ijazah takwa
konvo : 1syawal

*extra...tawaran mlnjutkn pgajian ke peringkat master
course : puasa 6...

Comments

Popular posts from this blog

Ulasan Buku " Halal Forensik"

Tahniah, Skuad 5

buka puasa with tutormate