LUPA

kes pertama

battery phone abis...bali keje aku charge henset..sampai ke pagi ...
tapi pagi tu aku LUPA nak bawa handphone gi keje...


kes kedua

memang peraturan cashier x boleh bawa wallet masuk kaunter..tapi selama ni aku redah jer bawa masuk..
entah macam mana tergerak hati aku nak letak wallet kat cashier room..nak jadi pekerja mithali lah kononnya..
malangnya tiba time balik...aku terlalu excited nak balik..wallet yang aku tinggal kat cahier room aku LUPA nak amik..ic lesen semua ada kat dalam tu...
aku sedar pon bila dah nak dekat sampai rumah...fuuhhh...selamat tak ada roadblock..

kes ketiga..
aku tergesa-gesa masuk keja..sebab nak punch card...kalau tak nnti pintu punchcard dah tutup...masak aku
masuk2 keje..semua membebel kat aku sebab aku tinggal wallet...."kitaorang tepon x angkat..baik baling anjing je henset ko tu"..camna nak angkat henset aku x bawa..adoiyai
then masa rehat..aku tercari-cari kunci moto aku..nak gi masjidmaleh den nak berjalan ~
tengah mencari dalam kocek..aku sampai kat moto..dan aku nampak elok je kunci moto aku terlekat kt situ...sekali lagi aku LUPA nak cabut kunci moto...



sebab apa aku lupa??

makan bayak semut ke??

banyak berangan ke??

ke aku penghidap alzheimer..

kah333


Comments

  1. rajen online sgt, tu jd pelupa....ngeh3 =p

    ReplyDelete
  2. ko mmg pelupe r....
    selalu ko tinggal barang kt bilik aku kn?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ulasan Buku " Halal Forensik"

Tahniah, Skuad 5

buka puasa with tutormate