kerja + duit

masa aku spm
aku aliran sains tulen agama
kemudian masuk Pusat Asasi Sains UM
memang terpinggirlah dari bab2 kewangan ni
haha

tapi aku sekarang jadi juruwang..
haaha
hari-hari menghadap duit
dan 
terpaksa menghadap seribu satu kerenah
pelanggan
ade pelanggan tu siap tegur jerwat kt muka aku
ceyt..
sabor jelah...
hahaa

kalau dulu
aku memang tak ambil tahu hal2 wanita
tapi sekarang 
hampir setiap hari itu yang jadi topik perbualaln
al-maklumlah
majoriti pekerja kat situ wanita
yang dh kawin

semua kat situ aku panggil akak
walaupun ada satu dua  umur lagi tua dari mak kau
haha

hal anak demam,
pampers...susu anak..
itu boleh tahan lagi...
kalu masuk bab2 pil perapat lah..n bla2
aku hanya mendengar je..x dpt nk menyampok
haha

konklusinya
cari pengalaman sebanyak mungkin 
utk bekalan masa depan ;D










Comments

  1. ada org muda yg slumber je aq panggil makcik dkt office ni..kejam x kejam..

    ReplyDelete
  2. haha...sgt2 kejam..sabor jelah~..haaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ulasan Buku " Halal Forensik"

Tahniah, Skuad 5

buka puasa with tutormate