big headz

bear, anak patung??
haha..
dah lama tak muncul dalam kamus hidup aku
tapi semalam,
tiba-tiba pula berkenan patung
big headz kungfu panda haha

benda ni memang susah nak dapat
kena kumpul 25 stamp 
dan barulah patung tu dijual dgn harga RM1.90
kalau nak dapat satu stamp
kena shopping kat the store RM30
jadi kalu dikira-kira nk lengkapkan 25 stamp tu
kena habiskn RM750...
perghh (abis gaji sebulan aku...haha)

bak kata pepatah
hendak seribu daya
tak nak seribu dalih

aku pon merajin-rajinkan diri
tolong2 cashier mempacker barang
jadi packer aku haritu
al-maklumlah hari ahad
lepastu pulak awal2 bulan
memang ramai lah orang beil belah

setiap kali ada customer
yang dapat stamp
aku tanya "en. nak simpan x stamp ni kalu x nk saya mahu simpan"
ada pelanggan dia bagi
ada pelanggan memang dia kumpul anak-anak patung tu

setelah seharian jadi packer
dapatlah aku kumpul 50 stamp
wah2...excitednye..hahaha

25 stamp aku kasi member
25 lagi aku yang punya
 haha
then aku tebus anak patung kat customer services
aku pilih patung kungfu panda

tapi 
bila fikir2 balik
ada yang lebih memerlukan..
bukan patung itu yang ku cari
tapi kepuasan utk mendapatkan
hasil titik peluh haha :D

akhirnya
patung bigheadz ini bertukar tgn













Comments

Popular posts from this blog

Ulasan Buku " Halal Forensik"

Tahniah, Skuad 5

buka puasa with tutormate