no more calls no more message

malang memang tak berbau, memang betul kate pepatah, itulah sebabnya perlu berhati-hati dalam setiap tindakan.

tapi aku dah berkali-kali dengar nasihat, jaga barang elok-elok tapi taulah masuk telinga kiri keluar telinga kanan.

17 April 2011, 4:30 pagi

dengan menaiki kereta myvi bermula perjalanan aku dengan teman-teman bersia-siar di kl. Mugkin untuk kali terakhir. Dengan niat yang satu nak tengok satu kl dari atas bukit. Kami menuju ke look up point . Dari situ memang nampak 'view' satu kl. Sangat-sangat cantik.

6:30 pagi
pulang ke kolej. aku terus pergi ambil wudhu' pastu solat subuh
pastu apa lagi tanpa kunci pintu bilik..
zzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzz

12:00 p.m
aku tersedar, tangan mengapai2 nak capai henset, kosong ( hati x sedap dah).
terus aku bangun kelam-kabut cari henset dengan wallet.
memang dh tak ade
ah sudah, memang masak lah aku lepas ni.


1:30
turun bawah kat foyer b,
nak mengiring member balik
yela berjumpa mungkin untuk kali terakhir ( padahal gok seremban jer pon)
aku cakap lah nset ngan wallet aku hilang,
diaorang  risau skali,
yelah benda x jangka nak jadi,
siap bagi aku rm10 lagi,
thanks yer kamarul kalu x kebulur aku satu haritu

so balik bilik,
pinjam handphone jiran sebelah telephone ayah aku
ambil petang tu juga( plan sebenar nak balik selasa)
tp apakan daya
malang memang tak berbau

Jadi sampai sekarang aku x de no lagi,
sebab seibuk uruskan pasal ic, lesen, kad atm and byk lagi benda penting,
henset pon x de lg
rasenye aku x nk ade no sampailh masuk degree balik...haha

moral: sentiasa berjaga-jaga dalam ape jua keadaan. :D














Comments

  1. adeh kesiannyer ko..xpe2, result bagus nnti, ayah kau kompem kasi yg baru..

    ReplyDelete
  2. tu r dh nasib bdn...pengalaman2..
    terkilan sikit r sebab dari gaji pertama ...huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ulasan Buku " Halal Forensik"

Tahniah, Skuad 5

Bro Jajah Sabah Part 1