result midesem.........

ermmm memang pengalaman utk aku bile masuk ke alam pra-universiti
tak ada warden...
emak dan ayah jauh...(jauh gak r lebey 100km)
member baru
x de cikgu-cikgu
yang ade lecturer....

ermmm.....
x kisah r..
janji ade tempat utk blaja

antara usaha yang dibuat...
masa terus berlalu...
sampai aku x sedar...
aku dh amik midsem test
then,
result dia dh ade kat tgn aku...

ermmm....
secara keseluruhannya aku dpt B+
alhamdulillah....
itu jer yang mampu aku luahkan..

tapi bile tengok ramai yang dpt perform hebat2...
hatiku terusik sedikit..
ade riak cemburu di lubuk hati
tapi
yang dh berlalu tak akan dapt diulang
biar ia menjadi sejarah..
aku...
harus maju ke depan
meniti hari mendatang...
moga lebih baik dari semalam


semalam itu sejarah
hari ini kenyataan
esok masih rahsia....

Comments

Popular posts from this blog

Ulasan Buku " Halal Forensik"

Tahniah, Skuad 5

buka puasa with tutormate